Henkilökohtaisessa sparrauksessa keskitytään sinun valitsemaan markkinointiteemaan tai -aiheeseen.
Se voi olla yksittäinen ongelma, kysymys, kanava tai keino tai sitten laajempi kokonaisuus kuten markkinointistrategia.
Toisin sanoen, sinä päätät, mitä sparrataan.
Esimerkkejä aiheista, joita sparraan mielelläni:
- Markkinointistrategiat ja kanavavalinnat
- Myyntisivujen ja laskeutumissivujen konversio-optimointi
- Hakukoneoptimointi
- Verkkosivuston kehittäminen
- Myynti- tai kärkiviestien kehittäminen
- Sosiaalisen median mainonta
- Sisältömarkkinoinnin kehittäminen
- Mittaamisen ja analytiikan kehittäminen
- Löydettävyyden parantaminen
- Liidituotannon kehittäminen
- B2B-verkkomyynnin parantaminen
- Brändin kehittäminen
- Tekoälyn hyödyntäminen
- Markkinoinnin ja myynnin automaatiot
- Eli lähes kaikkea, mikä liittyy digimarkkinointiin 🤗
Tyypillisesti henkilökohtaiset sparraukset tuovat erittäin nopeita tuloksia ja hyötyjä, koska voimme keskittyä syväluotaavasti haluamaasi aiheeseen ilman häiriötekijöitä.
Prosessi on simppeli:
- Osta sparraus
- Varaa sopiva aika kalenterista
- Vastaa ennakkokysymyksiin, joiden pohjalta valmistelen sparrauksen
- Tule paikalle varaamanasi aikana
- Saat yhteenvedon sparrauksesta ja oivalluksista jälkikäteen
Sovimme yhdessä sparrauksen jälkeen tarvittavat jatkostepit.
Nähdään sparrauksessa! 🤗