Henkilökohtainen sparraus Jaakko Innasen kanssa - 90 minuuttia

Henkilökohtaisessa sparrauksessa keskitytään sinun valitsemaan markkinointiteemaan tai -aiheeseen.

Se voi olla yksittäinen ongelma, kysymys, kanava tai keino tai sitten laajempi kokonaisuus kuten markkinointistrategia.

Toisin sanoen, sinä päätät, mitä sparrataan. 

Esimerkkejä aiheista, joita sparraan mielelläni: 

  • Markkinointistrategiat ja kanavavalinnat
  • Myyntisivujen ja laskeutumissivujen konversio-optimointi
  • Hakukoneoptimointi
  • Verkkosivuston kehittäminen
  • Myynti- tai kärkiviestien kehittäminen
  • Sosiaalisen median mainonta
  • Sisältömarkkinoinnin kehittäminen
  • Mittaamisen ja analytiikan kehittäminen
  • Löydettävyyden parantaminen
  • Liidituotannon kehittäminen
  • B2B-verkkomyynnin parantaminen
  • Brändin kehittäminen
  • Tekoälyn hyödyntäminen 
  • Markkinoinnin ja myynnin automaatiot
  • Eli lähes kaikkea, mikä liittyy digimarkkinointiin 🤗

Tyypillisesti henkilökohtaiset sparraukset tuovat erittäin nopeita tuloksia ja hyötyjä, koska voimme keskittyä syväluotaavasti haluamaasi aiheeseen ilman häiriötekijöitä. 

Prosessi on simppeli:

  • Osta sparraus
  • Varaa sopiva aika kalenterista
  • Vastaa ennakkokysymyksiin, joiden pohjalta valmistelen sparrauksen
  • Tule paikalle varaamanasi aikana
  • Saat yhteenvedon sparrauksesta ja oivalluksista jälkikäteen

Sovimme yhdessä sparrauksen jälkeen tarvittavat jatkostepit. 

Nähdään sparrauksessa! 🤗

Pari palautetta Jaakon kanssa tehdyistä sparrauksista

Minulla on laaja ja hyvä ymmärrys markkinoinnista, mutta sain silti paljon irti sparrauksistamme. Opin hahmottamaan paremmin eri markkinointikanavien ja -alustojen rooleja tekemisessäni. Sain hyviä näkökulmia, että miksi joitain asioita kannattaa tehdä ja miksi tietyt asiat kannattaa jättää sivuun. Näistä sparrauksista saa hyviä oivalluksia ja oleellisia vinkkejä suurimpien sudenkuoppien välttämiseen. Jaakon tuottamat sisällöt ovat myös erittäin laadukkaita. Kannustan kokeilemaan sparrausta Jaakon kanssa!

Teemu Myöhänen, Yrittäjä, Karmamedia

Jaakon kanssa pidettiin muutama sparraustuokio liittyen liidimagneettien hyödyntämiseen ja laskeutumissivujen optimointiin B2B-maailmassa. Vaikka olen opiskellut paljon copywritingia, Jaakon näkemykset B2B-maailmassa tapahtuvasta markkinoinnista toivat paljon uusia oivalluksia. Jaakko on erittäin asiantunteva kaveri ja kaupan päälle vielä erittäin mukava hahmo. En voi siis muuta kuin suositella. 5/5.

B2B-markkinointijohtaja, Tampere

€190,00 EUR